Saturday, July 25, 2009

bak kata orang, hidup umpama...

the dearly beloved.... (before... huhu)

roda, ada kala kita kat bawa, jarang skali kat atas... aku rasa roda aku putar laju sangat la pulak... baru macam bulan lepas ngan dua bulan lepas roda aku dekat atas... aku dapat semua yang aku idamkan... pastu bulan ni + bulan ogos, rasa cam dekat bawah la plak... baru2 aritu terkena kesempitan wang... seb bek ade emergency dua ratus simpan arituh.... duit simpan just in case da digunakan... pastu tombol ekon kete plak pecah... dan2 time tengahari panas plak tuh... haisz...

tambah onar lagi, zuhar ajar kelas yang bosan gila.... bukan ape, klas tu kitorang da amek mase first sem lg, tp masa tu dipanggil intro to petroleum engineering, skarang nama die intro to oil and gas.... tp petronas wajibkan kitorang amek... syllabus bdasarkan fes lecture, sangatlah sama... bazir masa, plus, menyemakkan 3 credit hour dalam sem dan idup utp... eloklah tu petronas... dah la cm nek, tp scholar xnek2 pn... orang da papa kedana, lagi nak nekkan dari 2.5 jadi 2.75 sem lepas n ura2 jadi 3.00 terus sem ni... duit sara hidup, masih lagi 500 dari sem lepas dan mungkin jugak sampai bila2 sedangkan bulan jun aritu announce untung berbillion ringgit...


pastu kene saman plak... cube teke apsal?

bole baca tak?? klu xle, klik je... die besakan sebesa2 alam...

tengok la ketas saman... aku ingat lagi... masuk kete, da sisir rambut aku dengan kemas da pakai topi lagi... pakgad tahan...
"dek, bukak topi dek"
masa aku bukak topi tu la kan, of kos la rambut ternaik ke atas n nampak serabut + panjang kaw2 sat...(klu sikat tul2, nmpk pendek tau... n kemas...) saat tu aku rase, muka pakgad tu sure

$$
U

camtu... tesengih sambil nampak duet... terus mintak kad matrik, n aku dilayangkan surat saman.... pelbagai ayat manis ditabur, tetapi gagal menawan hati pak gad... (logic la, aku mane reti ayat laki neh) klu macam ni la gayanye, cmane utp xkaya2?


is pun kene gak, tp rambut die lg pendek... cara kantoi, sama cam aku gak... pakai topi... begitu juga sorang membe ak... xpuas ati... ahhh! gila duet diorang tu... fes week kot... kesian la siket... huhu~

ak pn gi la gunting rambut bg pendek sket... aku xkata aku suka ngan tindakan ak, mahupun aku kecewa ngan tindakan aku... aku gunting kat energy kat batu gajah... style la kdai tu... ak suka... ade tukang gunting lelaki yang sangat2 memahami cmane ak nk gunting... gunting pn oke... style... (bukan nk bangga, tp ad org kata ak cam jay chow... sape tuh??) cume pendek~ wuuuuu~ini after... belakang tu kdai die.... style plak tangkap style camnih...
ini pun after, dengan sedikit lighting...


ada gaya angel x??? hahahaha!


P/S: mark pak gad nih... gemok2, ade misai, tengok pn da tau prangai palat

ak rase nk start trend baru la blog ni kot... tiap2 kali aku tulis post, ak akan tulis satu nama lagu yang menarik untuk korang try denga... untuk arinh,
jessica & myungsoo- naengmyeon@naengmyun (klu ble, carik performance die... kiut gila)

Labels: , , , ,