Thursday, October 22, 2009

pembersih sawang kemari?!

yaaa.... da dekat sebulan jugak aku tinggalkan blog nih... siap da ade error da dlm background dia... jgn risau... da fix... bukan apa.... dlm kesibukan kotaraya, test, final semakin dekat dan macam2 lagi termasuklah internet yang sucky2, sibuk bersosial dan berjuta2 alasan lagi yang boleh aku tabur kat sini tapi sape nk baca, aku mintak maaf klu ade pembaca setia (sampah gila blog ade jugak pembaca setia... hmmm~) sbb xupdate... post keseratus da agak dekat... ingat aku nk bubuh gamba2 menarik... nanti la kot... (tangguh lagi...)

btw, pokok2 da semakin sihat dan membesar... nanti aku post gamba... bunjut2 kat kak tus da jadi macam anak2, melekat dan menyusahkan.... at least comel... si rumput, da agak panjang dan meninggi, tapi kemas... macam rambut aku sebelum kene potong ngan pakgad... rule dia "rambut tidak kemas..." xde "rambut panjang" ye pakgad.... camtu bek saman ppuan free hair skali (sbb yg pki tudung, mungkin botak mungkin tidak... we'll never know... hehehe~ exception utk fyza, dia ada durian... i second dat) serious style... untuk pos keseratus aku cuba la bubuh... kalau aku rajin....

ooo ye... telupa... ade pokok makan semut, yang nampaknya bejaya makan nyamuk skali.... haaa... itu abang angkat diorang... sebab dia paling besar... plus diorang actually kembar... ade dua pokok dalam satu... cerita sedih pasal abang diorang is diorang da jatuh dua kali n salah satu drpd kembar2 tu, bunga dia mati pucuk... jgn slh paham, dia ade pucuk bunga, tapi penyek dan mati.... yang lagi satu pucuk dia da besa ( again, no pun intended) so aku assume dalam lagi 2-3 bulan bila pucuk dia da 30 cm ± dia akan bebunga... dia punye flower bud da kuar, so kene tunggu blooming la... hope it's a beautiful flower... xpela... klu xsempat post keseratus pn, xpe... telajak sket okeyh la juga ek? k la... till later, bubye!