Thursday, September 17, 2009

tagged by wan pai

hehe... da lama xkene tag... lebih2 lagi oleh teman sekaum blogger gua... untuk soalan tiga, gua rasa xperlu tules pape lagi da sebab dia sendiri dah tag dekat seribu orang... haha!

1 – 5 fakta menarik tentang pemberi tag:

  1. wan pai nama dipanggil, rase aku hensem gak a...
  2. baru2 ni botak, memang aku rasa mintak sekeh je...
  3. bebudak PE... sedikit jugak la aku bole komen tentang beliau, budak yang happening jugak a... pandai pilih baju rasa aku...
  4. ironically, die kasanova tetapi komited kepada seorang wanita... is that possible??
  5. sempoi spoting
2 – 10 fakta/hobi diri sendiri:

  1. woh? ape nak cite pasal diri sendiri ek?? kacak kah?? ouh tidak....
  2. ada kete ford ranger CBE 812 dan sangat suka melanggar peraturan... amat x thrill bagi beliau ikut undang2, lebih2 lagi yang merepek2 dan juga yang menyusahkan...
  3. nombo kegemaran?? 23 ngan 5... entah... nombo2 ni memang feveret aku, nombor perdana plus aku rase idup aku pn agak bepusing kat dua nombo nih..
  4. kepada mereka2 yang tidak berpuas hati dengan hidup mereka ataupun mahukan sedikit dari lebih thrill, saya sentiasa single... haha!
  5. optimis, dan juga the ever smiling guy...
  6. sangat malas plan idup, lebih suka spontan ataupn living in the moment...
  7. laptop sendiri sangatlah dibenci.... bukan benci laptop itu sendiri tapi benci company yang buat dia.... tah pape...
  8. sempoi dan friendly... separuh fearless la... aku bukan nak cakap aku xde fear, aku suka mencebar fear... hehe... living without fear makes life haywire and meaningless... i have fear....
  9. aku jarang marah dengan orang... jenis pendam, balik pecahkan barang... hehe.. tapi, kesabaran ade limit... i can hold so much fear but it is not infinite...
  10. sangatlah nakal....

3 – 8 Penerima tag seterusnya dengan ringkasan mengenai mereka:
sapa2 rasa kenal aku nak cube jawab soklan nombo satu, buat lah.... tapi klu skadar nk bceloteh pasal kehebatan diri sendiri pon bole... haha!

Labels: