Wednesday, September 9, 2009

hari yang agak merepek...

hari ni je, barang2 yang aku ilang je da meningkat kpade belambak... xtau kemane peginyer... sebagai contoh, shade kereta yang digunakan untuk menghalang matahari skarang dah ilang... eisy! panas gila kereta aku dikala tengahari... xmampu da nk gelakkan orang len yang tunggu dekat seminit gak baru leh masuk kete panas punye pasal... pstu brg kesayangan aku da ilang... teman hidup aku menghilangkan diri... oh... pedihnye hati... kata janji manis dia mungkir.. aku bukan ape, rule of thumb sorang lelaki, "bini pn boleh tinggalkan ko, tp rokok, ko je leh tinggalkan dia" arinh salah sama sekali... aku ditinggalkan... baru lagi... da ilang... dah a... majuk... xnk beli seminggu...

test computational method pn fumble... pelik aku... manusia ade komputer untuk kira kan suma bende ni tp masih lg nk buat keje komputer.... ni macam suruh orang blaja terbang di celah2 awan tapi kapal terbang xpki... kurang aja... dr tiga soalan, 1 je betul... 2 yg len salah sebab lepas kira banyak2 kali, kita tend utk buat kesilapan... so, itu dia... mula2 betul, tp sampai 2-3 iteration, salah.... benci sungguh! arini memang saja nak test saba bulan pose aku... kurang asam boi tul...