Sunday, August 23, 2009

puase..

aiya~ letihnye... tido dahla lambat.... pukul 6 br leh tdo.... terbaik a.. kul 1-2 try nk tdo... kul 3 xtdo2... alang2 sahur kurma je.... heisy... klas sok, serius terbang tuang....

anyway, bukak pose stakat ari pertama sekadar kurma, air kosong dengan teknologi nanotek terbaru dari B.A.T.... itu je... pukul 9, nek atas, diorang sume da gi makan tinggalkan aku... huhu~ sedihnya~ edi dahla xde... gi perlis... is plak balik... berjalan aku sorang2 ke v4 kafe... tjumpe yong... die teman aku makan... orang da xde kat kafe... sunyi sepi aje... taraweh barangkali...

makan pn xde selere da... makan sayur je ngan nasik sejemput campur sambal belacan... wlupn nampak cam boring je sayur ngan nasik, tp wne wani jugak la... sayur goreng + lemak kuning + bawang goreng campur kacang panjang... hehe... itu definisi xde selera makan aku... xde daging langsung.... arini edi ade... pose fes aku ngan edi sebagai rumet... nak makan ape ek? yong tau foo, or bazaar?

ooo ye... orang sume da sebuk2 ade baju raya... paling kurang pn da tempah otw nk siap... aku plak bile agknye nk beli eh? taun ni aku rase nk potong2 sket sane sini... aku rase xya kasut baru la kot... baju pun 4 keping termasuk baju melayu... hehe... saving2 sket... lgpn ak rase kasut aku tu elok je lg...