Friday, August 21, 2009

lama gila

baru2 ni ak cam sebok sket xpat nk apdet2 slalu... agak macam2 la aku nk cerita dekat blog ni, sebagai contoh, bagaimana malam2 ku kini lebih nyenyak dengan karpet baru aku.... sedap gila sial tido atas karpet ni... nikmat kot bangun pagi2, kipas atas kepala, kelas2 dalam jadual tersusun bagaikan membisik merayu agar aku xpegi ke kelas... btw, pokok2 aku idup dengan aku lebih kurang seminggu dah... agak banggala jugak... aloe tu namak cam panjang sket... cactus pn, tah nampak berbeza jugak la... aku beli karpet ni time konvo....

endahkan rumet aku yang tenga besiap nak gi kelas

time konvo ni, banyak jugak la barang2 merapu aku beli... sebagai contoh, aku beli ada buih2 yang kene tiup tu... aku pn xtau ape nama betul die, tp yang penting, bole tiup buih.... namakan plis sumbudy... haha! mengembalikan memori zaman kanak2.... antara benda yang aku ingat bkaitan buih2 ni, dulu2 ada macam satu paste plastik yang tesimpan lam bekas water paint kecik ngan satu straw kecik... cmane nk men? amik sket paste tu, ltak kat ujung straw, pastu jilat2 sket (xtau ape purpose die, maybe kasik bulat kot) then tiup... pastu ade la bubble yg xle meletup... hehe.... harga, 80 sen kot....