Friday, July 17, 2009

hari pertama sem ini...

fuh~ da sampai, dengan leganye... sampai2, terus dapat spot parking mahal tu~ dapat parking 'hillside' yang paling dekat...
ini parking hillside v4... c, dr blk pn ble nmpk kete aku
bilik pn da setup, kemas, cume duit je yang kureng sket... hmm~ xpe, itu bole ejas nanti2... hehe.... btw, external da mula jalankan kerja dah... SNSD da ade 58 Gb dalam external aku tuh... haha! banyak seyh.... paw dari joned...

dalam usaha mengemas, ak jumpe balik aku punye kayu buat meja... so, bebekalkan hammer is bawak ngan paku2, aku btukang buat meja yg besambung ngan katil.... hasilnyer, jeng3~

tadaaa~ meje laptop aku... kemas kan?? hehe... siap ade taeyeon lg kat screen...

anyway, skang tenga duk layan "we provide LEVERAGE" hehe.... kool2... style2 robin hood zaman modern gitu... korang patut tengok... hehe... oke, cukup merapu untuk ari nh... sambung tengok pencuri!

Labels: , ,