Friday, July 31, 2009

dari pulau pinang ke kuala lumpur...

aritu, atas arahan kompeni, aku teman membe aku gi penang amek ps3... selama ni jarang pegi penang, akhirnya bjaya juga... nampak la jugak qb tu cemane, wlupn kecik n nmpk mcm dull, tp ak rase okela... xcampur lg dengan kemain jauh plak jalan die tu kan... hehe... merasa gak nek feri penang tu... gamba ade, jgn risau... nek feri plak, dan2 dapan front row... memang rase kewl la... xya cakap la...
gamba jambatan

kete paling dpan kat feri...

aku orang yg dalam Q tu

antara signbod yg ade on board

gila macam orang yg da lama xbelayar, nk amik feel balik... haha! OBS kah?

oke, bebalik kepada isu kesihatan dan kewangan... aritu aku derma darah... dalam tiga buku darah yang aku ade, ni la paling banyak sebab ade sampai 2 stiker... yg len ilang... haha! bagus giler... aku nk kumpul sampai at least 31 kali.... then leh dapat first class treatment kat hospital... 4 tahun lg plak tuh... gila xgile... lpas ni, hope xilang lagi la buku tuh... hehe... klu dpt lima ploh beg, lagi masyuk... 10 taun first klas, pastu klu sakit jugak, 2nd klas for life... free of cas... gila babeng... seronok la kot...
buku darah da ade dua stiker!! satu peningkatan
masih isu kesihatan... ade ura2 yg utp bakal tutup esok... not rili sure la kan... haih... da kene balik lagi.. malasnye la... minyak lagi, menyentuh isu kewangan... duit dahla xde... xmasuk2... then ade plak dga khaba nk masuk b4 konvo iaitu 14hb ogos... clap 2x... tima kasih pentadbir utp... orang tenga xde duet, masa MAS sebok kate 500 yg die bagi memang cukup.... xya mintak parens lg... cukup, memang la cukup, tp masalahnye, cukup kaw2 tim utk spi 30 hari kot, on my count la... klu nak masukkan sampai 18 hari* lambat, tolong la bagi extra 250 utk idup... aku da sempit kaw2 da ni.... wlupn bagus sbb aku makin kurus, tp xbagusnye, kete aku plak haus minyak... sian die.... sedih aku tengok meter minyak die.... :'

pastu khabarnye lagi, utp xnk tutup pasal konvo yg makin dekat n malas nk postpone sume org2 ternama jemputan.... haih, pentadbiran yg kucar kacir, tidak mengambil kira masalah orang2 dari luar negara yang pulang ke utp nk blaja... dari afrika, sudan pelbagai, ape ngat panas2 xle kene selseme?? i'd say, this is a case of too much risk taking and improper management or probably influent information distribution...

* mengambil kira duit patut masuk 26hb

P/S: lagu utk entri ini, tokyo smiling - capsule
funky2 cute beat... hehe~

lg satu dreamin dreamin by capsule jugak... funky beat...

Labels: , , ,