Tuesday, May 12, 2009

Release tension Seketika la sangat

haha! tengok tu... sejak kebelakangan ni, internet utp gila teruk... xjalan... mungkin salah satu cara utp nak suruh budak2 mereka belajar, tapi, agak2la sampai tutup internet... argh! aku, internet ada ke takde, layan SNSD... owh, btw zureen, aku sebenarnya da agak lama da taw pasal benda ni, tp aku senyapkan aje... hehe... agak ketara kalau tengok video clip diorang masa mula2 diorang menyinar masa umur yuna 17-16 tahun dulu... dari segi muka, nampak berbeza tiffany, jessica dan paling ketara seohyun, penyanyi 2nd fevret aku... (aku paling suka yuna.... so cute~) mungkin orang cakap perubahan seohyun tu sbb die dulu 13, sekarang pula, 17... memang berbeza lah kan... tapi seriously, kantoi...

memangla plastic, tp korg tau tak harga dia untuk buat benda tu? aku bukanla sokong plastic surgery... God's crafted human is always better... tp, klu org tu sanggup bsakit nk make herself beautiful, i say we should at least give her credit... tanyela pmpuan yg pnah kikir gig, sakit xsakit kikir gigi... tp, nmpk cantik... hehehe... (ape nh... da mule merapu... balik stadi! sum1, spank me!!!)