Friday, February 13, 2009

velentino....

esok valentines day... aku da rasa ade cam boring jugak sbb RaMas (rakan masjid) da stat gi bilik aku nk ceramah bg flyer yg masuk tong sampah... i get it... no coupling bla3.... btw, skang aku ngah single nih, so, ak xcelebrate la kot... sepanjang idup aku aku xpna celebrate pn... idup jek... hehe.... bukan ape... slalunye, aku pnye relationship slalu stat lepas valentine, n abis seblum valentine day... n abis seblum besdey diorg jugak... haha! wat a pity.... in other words, ak xpna makan kek ngan awek, lepak untuk valentines day dgn ppuan spi pkl bape tah pada hari yg org len pn nk lepak ngan awek diorg, wat semak aje... bek aku amek hari bese lepak ngan awek aku... sempoi, tenang, private.... hehe... lepak ngan awek time valentine cam nk pegi theme park time cuti skola nak2 sabtu ahad...

ape aku malas nih, esok aku jalan2 ke hape die nak ceramah aku tenga2 jalan macam hamzah.... tensi saje... maleh aku nk layan2 org2 gini... i got life.... i got better stuff to do than hearing stuffs i know already for hours man...

malam nih, aku introduce environmental cops kat dunia... hahaha!