Monday, February 2, 2009

Serabut!!!!

haisz.... beberape malam ni hati aku xtenang betul la.... a series of coincidence happened and left me miserable.... do u guys noe the feeling u guys get when u guys broke ur moms favourite vase of flowers? or maybe when u guys r answering the exam, the invigilator is rite behind u and u studied crap about the subject...? imagine all those feelings, the heart pounding non-stop for like two days.. after two days, after u boke ur moms vase, ull probably say sumting like " mom, i cant take it anymore.... i broke it" except in my condition i cant.... the blood pumpin machine is tired now... its been working hard for long....

pastu dahla smalam aku makin serabut.... last night, to clear stuff out of my head, ak pegi shisha dengan rakan2.... man, my car was really tense.... here's the lay down... da isap shisha... otak separa tenang lepas kene 'awan kayangan' tambah lagi da lepak glak kaw2 ngan membe2... nak pulang.... time balik tu, ak rase pada ak, ak xbawak laju taw... okela.... bese... standard2.... kalau accelerate pun, masuk 4k rpm, ak tuka gear.... pastu aku kene sindir manis....

"jangan rev, save minyak aku" terase sket kat situ.....

btw, time tu bawak ramai2.... ade tiga kete... so saje la nak catch up....
PAP!!

sepam lagi kene, ayat sama.... aku da hangin da... kot dy bawak, die sdr jugak pijak sampai 5-6k rpm.... tang aku, 4k da bising, bapak aku pn skang ni da kool off da... jarang nak ikut prasaan die... kalau pale otak aku tu ibarat belon, die da meletup da.... aku pijak brek sampai rpm tu btul2 bawah 2k... ko nk sangat saving, ikut proton punye saving.... speed, 60-70... (tindakan asal aku, aku nk aje bukak dompet aku bagi die duet, cakap "aku xkire, ko nk saving eh? ni duet aku speeding td ngan nanti", tp klu bukak dompet aku ade kad atm separa patah ngan due hinggit je... hahaha!!)

tapi master plan aku lagi dasyat korg taw, ak nk benti mengejut aku nk kuar kete mnapak balik utp... bia pnat aku xkire.... " ade beze suke drive, ngan suke jadik driver oke? suke drive xbererti suke jd driver kayhs?" tapi aku belum cukup mara nak bwat camtu.... lagi satu arahan kua mmg aku da bwat da...

bukan ape... aku kalau suruh bawak pelan, oke lg... ni setiap aspek memandu aku mesti dicakap... korg sebut la hape... aku mmg pantang gile orang tego aku drive sekali, inikan plak sepanjang perjalanan... atas sebab2 tertentu aku pendam kan aje.... ak xnk bersore... bia saje....
ade da org tego apsal aku baek sangat... tp, aku bukan jenis suke mara org depan2 muke... tu la masalahnye, balik smalam, aku balik bilik aku blasah sume bende lam bilik aku... kusi, katil almari, baju, (laptop x eh... sayang laptop... same gak ngan gitar... tapi bini fes aku xbrape benasib baek la.... sian die...) dan lain2.... xcukup puas lagi....


is kebetulan ajak men dota, ngan beberape org yg xdikenali... aku da kill banyak da... dapat hero favourite jugakla... hampir puas... tetibe laptop buat hal... aku kembali hangat... aku on, men lawan komputer... game sengit, menang tapi mati same banyak ngan bunuh.... apehal laptop aku pn xnk tnangkan aku nih?? lantas, it's up to second wifey... guitar... berjaya aku rase puas....

sbgi pnutup, aku nk tulis cite2 aku... da bsa sok, aku ade umah, ade satu bilik penuh ngan barang2 klu mara aku smash kaw2... bilik kedap bunyik... hahaha!!!

P/S: sori diy... tpanjang plak... :p

Labels: