Tuesday, March 10, 2009

Restecpa

ak rase nak buat pos melayu pula lah... (terus aplikasikan nasihat hanis zalikha) ngeh3... saja, rasa bosan pula.. semua benda dalam bilik aku dah mula buat hal pula... ini yang aku malas... keyboard okay saja... cuma saya iri hati (lama tak guna syal) tengok keyboard kepunyaan is lebih menarik... glow in the dark lagi... bagus untuk main dota... bercerita tentang dota, baru sahaja hari itu tournament dota diadakan... saya tidak menyertainya kerana saya ini tidak lah sehebat mana (NOOB!) tournament ini dibuka kepada orang2 luar.. jadi, adalah team2 dari universiti lain seperti UIA (terkejut juga dengar) dan termasuk juga yang ditaja oleh cybercafe luar seperti hacks2 stuff... tak ingat lah namanya (maaf, memori short sikit)

mouse juga dah mula menunjukkan belang beliau (mula mengklik dua kali sedangkan saya cuma klik sekali sahaja) bencinya... sudahla bermain dota asyik kalah saja kerana mouse ini... processor laptop pula sudah kotor dan perlu diganti@dibersihkan... kos membersihkan sahaja sudah mencecah 80... apatah lagi membeli yang baru... bertambah malas lah saya mengambil tindakan...

kalaulah hidup ini ibarat roda, maka saya tentulah berada dibawah sekali... heisy... teruknya! dengan segala peralatan malfunction, ditambah lagi dengan keadaan saya baru2 ini... hmm~ susah ya hidup ini.... sepeti maklum, saya baru sahaja kemalangan... maka, dengan kesan luka yang masih dalam proses nak baik(buruk gila rupanya), saya sudah hilang konfiden nak bertegur dengan orang baru... ditambah lagi dengan komen teman sebilik saya(kata beliau, berbanding dengan gambar saya semasa foundation, saya jauh sangat GEMOK!! waaa!!!)... sudah moral down... sangat rasa tidak seronok dengan hidup ini.... tidak kena dengan diri saya yang extrovert... rasa seperti suka makan ice-cream, tetapi semput@batuk selsema... salah sendiri siapa suruh batuk@selsema... dalam posisi saya, salah sendiri siapa suruh gemok @ eksiden...

waktu2 sedih sebegini, saya suka makan CRUNCHIE! sudah naik harga 60 sen berbanding 3tahun yang lepas... saya dapat membawa kereta CAU... true shear performance... coklat black forest pn boleh juga makan ketika sedih, tp sy xmahu gemok lagi... tambah tadi saya terjumpa iklan ice-cream cornetto black forest... wah... sungguh tempting... =( haizs... nasib baiklah ada crunchie dan kereta cau... sedikit sebanyak mengubat hati yang tidak tenteram...

Labels: ,