Monday, February 9, 2009

mandi manda pantai

shimah, aku xingat sape, aku(btowel sbb sejuk), naila, dengan uyun... tengok sunset... lawa syal...
sebnarnye, aku xnk pki baju sambil masak... tp perut aku panas... hehe... nnt aku beli apron 'kiss the cook'
terliur ak tengok ayam2 sedia untuk dimakan tuh... aku masak nih... sape2 yg gi, komen sket...
aku da stat men dr tang lagi dah... ad orang request rock kapak... dak2 karok suke ar... tp dak ppuan mrungut lagu sedih sangat...
time siang... tenga tune/setting gitar ngan etan nk nyanyi
aku taw korang xnmpak aku... aku yang muke kene halang ngan net tuh... maw poyo gile, xspike pon....


baru balek nih... huah... penat seyh.... letih gile dow.... kitorg mandi pantai tadi... by kitorg i mean dak2 pe, senior and junior... pergi patblas kete xsilap... aku bawak kete edi, CAU, atos sebijik, perdana halim ngan alip, TAF ngan TAP, kancil merah satu, DAS, kete bai, kete maw, kete timot ngan kete sape tah lagi.... payah nk ingat...

54 people...

A 'jukebox' and a guitar,

1 beach...

aku arinh men beach volley takde net... sume kalau bole nk spike tajam2.... xnk lompat, tp nk spike tajam... pmalas! hahaha! tp cries ar, aku da tiga taun kot xmaen volley, sampah gile... sampah kaw2.... pastu aku ade gak men gitar n stuff... men kat unggun api... api ikut rentak gitar... lagu rancak marak plak... xrancak, slow je....

pergh, aku rase happening ar... so far, event yg dianjurkan oleh maw ni aku xde nk komen ape, cume caterer v6 yg cam palat... buat prangai ar.... tp so far oke ar... td siap dengan unggun api 30 minit... bajet actually nk sejam, tp xdapat... hehe.... xcukup kayu kat pantai tu... klape sume kras2 xdapat sabut... aku buh pic btape bes gak la event nih....

paling xtahan las skali ar... pergh dak2 ni... kete2 'abg besa' kan... kete tiot, halim ngan bai.... pergh, sume nk bakar2 je... roadblock <2km dpan tu, bole nk burnout... layan... orang kampung pn siap pandang enteng... bile aku nk dpt CBE 812 nih.... baru korg tau, kete mane abang besa....

sini aku nk btime kasih kat org kuat, rimaw, agus, timot sume2 tu la, tmasuk ipin yg xdapat join event tu... aku pn xtaw apsal, tp rugi die xde... maw kate die keje kras gak bwat bende ni....