Saturday, February 14, 2009

huh.... its a boring day...

my god... this totally makes the boringest day of my life... sumorg sebokngan awek masing2, n aku ttinggal sorg2... well, xdela sorang2... mujurla ade sorg ppuan comel nih... sudi cheer kan aku yg single n miserable sorg2 kat bilik... siyes... umah aku, kosng/ senyap... blok ni pn lebih kurg.... umah bawa kosong lepak ngan awek... tinggal kecik aje.... umah atas plak sebok ngan event... so aku duk sorang2 kat umah aku... baring tido xwat pape kebosanan smpai aku da dma tido banyak sangat... demmit!

btw, surat panas fesco... ak baru bace smalam... wah! nmpknye ade tentangan dari org yg xwujud... woa! pastu threat die bukan men lagi... sebab ade org berie2 nk stop event nih, ak nk gi... hehe...

lg satu sbab, smalam aku jumpa dancer die dkat salam... dancer la kot... pki baju satu pesen... gracious me, must've been ma lucky day... sume badan xnak kalah hotnye... gile ar... jus by looking at them, the squishy, spaghetti like part of head geneated a lot of ... ermmm.... stuff.... i wanna marry a dancer one day... hahaha!!!