Friday, February 20, 2009

for something lost is never found

arinh aku bekecil ati... teramat bekecil ati sbb pensel case ksayangan aku ilang... mesti antara korang sume ni pikir, "ape, penting sangat ke pensel case tu spi ko rase tekilan ilang? aku tengok ko ilang awek pn xgini..." buat mereke yang xtaw, pensel case penting ni ade efek2 sentimental untuk aku... pensel case petama gune duet sendiri... dalam pensel case tu ade satu pensel mak aku bg aku... khabarnye, die sndiri gune pensel tu time blaja... it helped her a lot so she hoped dat dis pencil would do me the same... then ade satu lg pencil, bapak aku bg... he always wanted me to go everywhere executive style... though i dont go out like barney stinson, suits and all.... so, aku diberi pensel tkan 0.5 parker... aku suke gile pensel tu sbb die ade satu ciri yg pensel len xdek... unik.... ringan, bese, unretractable tip(aku carik xde... sume retractable...) plus, ade record lg taw pensel case nih... so long as i have had the pencil case, never before have i lost a single pen... alast, the case itself was lost... how ironic.... sape2 jumpe bg balik... wane ijau zip puteh... huhu~



btw, aku br abes bace blog hanis zalikha atas cadangan ann... (dis name kinda reminds me of my primary school jewel, zulaikha... jgn tanye ape tu jewel...) menarik... aku tetarik ngan post "Saya hilang hormat dengan melayu yang dengki" interesting, definitely hot topic.... die pasal sorang kononnya "concerned" parens la... xpuas ati ngan mak die carik rezki concerned la sangat aku suke gile ayat nih,

A’kum puan.
(takde sape bagitau dia ke, tableh guna ‘akum’, mesti takde ym dia ni)



haha!! nampak sangat ym tu banyak gile spam... aku pn kadang2 tensen... bukan mara org nk share info neh, tp, klu sorang da bwat send to all contact tu, janganla sampai sumorg pn nk anta... aku tga men dota tgk org anta msg... ingat penting... minimize, tengok spam, bukak dota balik, mati... haiseh... pastu jadik due tiga kali... stop spamming please!