Wednesday, February 4, 2009

AAAAAAAAAA! wats happening?? huhu~

hari ni, kejadian same brulang lg.... petronas nampaknye nmpknye xnk menyebelahi aku lam hal nih.... bikin gue panas.... is tadi cube nk siding dengan petronas...

" besela bukak2 sem lmbt sket tang... die tenga buat cm... (Consequence Management)..."

hati kecil berkata "aku lulus pn, sakit da rasenye mcm nk tarik skoler rasenyer.... tp logiknye, maybe ye jgak sbb slagi blum bulan due, official result xkluar lagi...."

btw, aritu ade ape tah dpan poket d, ade event... ade booth derme darah... wlupn buku darah kecik wane merah da ilang, tp aku nk pegi jugak... xpela... wat je buku baru.... so, ade klas sampai kul 5 arituh.... cadang nk g donate kul 5.... tp da tutup plak... hmmm... sory...i tried... hehehe....

n aku g booth ape tah aritu, ade cam contest la.... buat sudoku... kebetulan tenga wat bende tu, cik irda pn ade... soklan yang same.... aku nmpknye agak mendahului... hehe... btw, i have sumting to tell irda... hihi! actually um... irda jgn mara eh? da lpas da bende ni... hehe..... i did copy sum numbers from ur paper... hehehe... sorry... btw, tiru2 pn, las2 tersekat gak sebab ade due nombo same lam satu row... suda~ tenga dok pikir2, aku da padam due kotak da. bukan kotak kecik, kotak 3x3.... tenga padam2 tu, irda pn siap... hehe... susa la cmnh.... las2 sy pn berputus asa... rasenye sala diorg la xnk bagi kusi.... jahat btul!

Labels: ,