Sunday, January 4, 2009

aku x abes komen lagi...

Eisy... susa tol la dapat internet... artikel ni aku da tulis lama da.. aku save lam word... tp nk crk masa online susa la... demm... bile umah aku nk ada intenet, persoalan yang xakan diselesaikan rasa aku... huh...

Aku sebnarnya nak cite pasal trip aku gi sg lagi... aku blum abes cite, tp aritu aku da pnat da... hehe.... aku g sg, ada satu bende je aku suke... die punye bonggol mmg xkan saket punye nak langgar.. xmacam bonggol kat msia yang begitu kjam n xkasihan kerete kite langsung... truk ek? Aku langgar die smooth... org kate ade curve la... kerete xkan trangkat or terhempas punye... makan skirting, maybe, tp xkasar la... kt msia ni, bole2 nk tinggi gunung... jalan pandan jaya ngan jalan yang selari ngan jalan ampang to name a few.... mmg skit kete kite....

Pastu, polis kat sane pakai Subaru wrx taw x... gile xgile ar... laju beb kete tu... bukan calang2 kete tu... Subaru, where continental meets oriental Japanese technology.... pergh.. time aku jalan2 kat orchard road, aku bkn nk ckp la... sblum ni, rasa aku v6 engine bunyik die paling sdap... aritu lalu plak impreza dengan modified tailpipe... pergh bunyik die, like music to my ears, you jus cant have enuff of it... betul kate sedara aku... dulu die minat gak bunyik enjen impreza, tp aku ckp, engine v bunyik lg sdap... salah... skang bg aku impreza lagi sdap.... aku xtaw la tp org kate v8 xpun v12 tu baru raja bunyi2an... tp mane nk carik beb v8 v12... kat sana impreza besepah... mana x nye... polis pn pki.... huuuu~ kalau la aku ada satu... demm....

Ahh... sebelum aku lupe... taun ni da due ribu smilan... rase macam anjakan daripada 7,8,9 belas jadik 2 puluh 1,2,3.... sebelum ni yang satu digit dekat depan... skang yang puluh duk dpan... aku da rasa tue.... kurang seronok rasanya idup ni... tp, dgn dtgnye dua puluh, dating jugak kebebasan...(mungkin... kalau bapak aku bagi) aku gi sambut nu year aritu, besepah teenagers kat situ.... bapak aku plk cakap mana la mak bapak diorg nix care ke pasal diorg... patt at least kene ade mak or bapak ikut jage, klu x duk aje umah... aku ngan adik ppuan aku berkonferensi kecil kat blkg “ alamatnye, lame lagila baru kite leyh kua nu year xpun medeka ngan membe.... hadui~

Anyway, nak ucapkan slamat taun baru kat sumorg... n kpade kbanyakkan membe2 saya, slamat mmasuki alam 20-an... tua da kite yek.... hahaha!!!!