Friday, December 26, 2008

si tukang kayu.....





ya.... bertemu lagi kita dalam blog saya.... arinh saya akan menceritakan tentang kerja2 yang aku buat sepanjang aku dkat umah.... arinh actually aku baru balik dr krismes shoping... aku beli perfume baru, "living without passion is unforgivable", short baru n a lot of other stuff.... just yesterday, i went to octopus, a resturant dalam ampang point which offers shushi at a very affordable price... n yummy too.... urgh, soft shell crab tempura, seaweed, beras pulut, unagi.... what more could u want? sedap gile beyh... korg nk gi, contact aje aku.... bebile korg suke...

haa.... lari topik plak.... aku nk cite nih, aku duk kat umah, betukang je keje.... aku ade la wat sikit2 keje memasang prabot diy... dengan hammer seblah tgn n power drill ( drill seakan2 pistol... kool syal pki drill) di sebelah lagi, aku mule menyiapkan satu2 perabot... haaa, aku nk kepilkan pic nih... korg dtg umah aku sok, korg nmpk prabot2 ni, tawla sape yg buat... hasil tangan sape.... hehe.... terabur la gamba2 nih.... tapi aku xreti nk susun2 nih.... btw, perabot aku, sume aku da sign.... itu lagi satu cara korg nk taw itu prabot aku buat.... lpas ni tinggal kabinet dapur... then siap lah.....



aku da ltih balik dah nih.... heisy.... sori ye, pendek2 blog aku... (aku rase pendek la kot) sambung lagi dua tiga hari or esok ye... chows!