Wednesday, December 24, 2008

kembali...

akhirnye, berjaya juga aku jumpe line jiran yang sudi memberi ruang buat aku menaip sekali lagi.... hehe.... aku da de pembaca baru... pembace yang agak palat prangai die.... kilat nama diberi... @#$! kilat (blog aku ada pembaca kanak2.... kne tapes....) banyak2 blog ade, blog udin@ kharifanf tu terang2 die suh org gi baca, ko gi baca blog aku jugak.... tensi aku... penat aku low profilekan ko taw x... fammak!!?

heh.... btw, macam2 aku nk cite ni... topik hangat dan panas? sexy n naughty, mungkin juge.... tp tu simpan untuk luar blog aje.... hehe.... xdela... aku nk cite, ppuan yang aku langgar aritu, sampai arinh xtlipon2 lagi... entahla.... aku rase die nk halalkan kowt.... xya baya... korg rase gitu?? nyusahkan betul la bia tegantung... nk ikhlas tolong student, bgtaw la awal2... jangan la buat2 lupe... huhu~

sedara aku jugak baru kawin... bini die agak2 comel gitu la.... pegi kat muar... dapat bawak kete sendiri.... oke la jugak..... haaa.... aku ada cite lom pasal kete sendiri? klu dah pn aku nk cite lg skali.... sukati aku.. blog aku....

dikhabarkan, bapak aku ckp kt aku die nk bg kete kat aku taun depan, seperti yg lakukan sebelum2 nih... aku pn bukak gosip ngan mak shaye, tanye tah ye tah tidak dapat.... slalunye, mak aku pn sapot.... tp aritu, mak aku cakap btul dpt, dpt ford ranger... aku pn ikut tekejut beruk... bia betul.... mak aku ckp btul... taun dpan die nk beli kete relx2 sket... beli merc kata mak aku.... aku pn agak bergolak keriangan... sape xsuke dga khaba dpt kete.... aku rase mesti dpt time besde... ape pendapat korg?

P/S: kilat, ko tau ape perlu ko lakukan klu xnk kne sunat due kali.... hehehe.....