Tuesday, November 25, 2008

Permulaan kepade pengakhiran?

last aku tulis blog masa bulan ogos dulu ek? ogos masuk bulan semilan.... ade x org rindu kat aku? bdasarkan yang instant chatting kt blog lame, ade sorg... pastu ade sorg tipon... lg sorang gtalk aku tanye... korg sure taw korg yang mana satu kan? hehehe....
pikir2 balik, lama tu aku tinggalkan blog nih.... tp, ape leh wat... org2 sekeliling, orang2 tersayang rampas aku dr blog ni... (reason lebeyh... hehe)

aku nk kene catat a few stuff dalam blog nih... cam laptop baru aku skang da ade woofer....


Dengan kemudahan woofer, aku bole dga lagu macam disko n tengok muvi tanpa earphone da... yeah!! cries bes wooo.... aku dengar lagu techno, tajuk die jelly... dr jepun... pergh, beze gile ade woofer ngan xde.... yg pasti, ade woofer two thumbs up la....

lepas pembelian woofer, ade final.... tp final tu, len punye cite ah.... esok ak nk tulis pasal final aku.... esok ke? esok la kot.... xpon lusa *dusy2... procrastination is da thief of time.... lusa kene siap!

skrg, gue tido la ape lagi... btw, klu ade org bace, duit pet xmasuk lagi, n aku xde kedit.... so, klu ak xbalas, korg pepaham jela yek?